واترجت صنعتی آب سرد

واترجت صنعتی آب سرد

دستگاه واترجت صنعتی آب سرد فشار قوی از سری دستگاه‌های کارواش صنعتی شرکت بابتک است. این دستگاه‌‌ها با استفاده از پاشش آب سرد پر فشار بر روی سطوح انواع آلاینده‌های چسبیده به سطوح را شستشو می‌دهند. این دستگاه‌ها توانایی بالایی در نظافت و شستشوی انواع سطوح و تجهیزات را دارند. 

مزایای واترجت صنعتی آب سرد چیست؟​

در زیر برخی از مهمترین مزیت‌های واترجت صنعتی آب سرد آورده شده است.

ارزانتر و به صرفه

با توجه به کارایی و عملکرد، این دستگاه‌ها بسیار با صرفه و ارزان تر از مدل‌های آب گرم هستند. اگر هزینه خرید و یا اجاره واترجت صنعتی آب گرم برای شما بالا است، می‌توانید خدمات از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

تجهیزات ساده‌تر

دستگاه واترجت آب سرد فشار قوی به نسبت دستگاه واترجت آب گرم فشار قوی سادتر است. کار کردن با ان برای اغلب اوپراتورها آسانتر و راحتر است.

مناسب محیط کارگاهی

این تجهیزات برای محیط های کارگاهی و صنعتی که آلودگی روغن کمتری دارند مناسب است. می‌توان قویترین آلودگی‌های را با واترجت صنعتی آب سر به راحتی حذف کرد.

کاربرد وسیع واترجت آب سرد

امروزه دستگاه واتر جت صنعتی آب سرد یکی از پرکاربردترین دستگاه‌‌های نظافت تلقی می‌شود. در دستگاه‌ واتر جت صنعتی آب سرد، تنها از نیروی مکانیکی آب پر فشار برای حذف آلودگی از سطح مورد نظر استفاده می‌شود. محدوده فشار این دستگاه‌های شوینده فشار قوی، در دامنه ۳۰- ۵۰۰ بار بوده و چنین فشاری برای شکستن پیوند بین انواع آلودگی‌ها و سطح کافی است. این دستگاه‌ها دارای کاربرد وسیع در عملیات نظافتی صنایع گوناگون مانند کارگاه‌ها، صنعت کشاورزی، صنایع تولیدی، ساختمان سازی، شستشوی خودرو، آلودگی‌زدایی تجهیزات صنعتی، نمای ساختمان‌ها و … هستند.

کاربرد وسیع واترجت صنعتی آب سرد

انتخاب نوع دستگاه به نوع کارایی، میزان و نوع آلودگی بستگی دارد. شما اگر قصد خرید یا اجاره دستگاه های واترجت آب سرد را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره و قیمت با همکاران ما تماس بگیرید. پیشنهاد ما به شما ارائه مشاوره رایگان در این خصوص است.